Dennis kwam vanuit een overname van een assurantiekantoor in dienst bij SAA. Na de overname is hij nog een aantal jaar bij SAA gebleven. Vervolgens besloot hij een nieuwe uitdaging elders aan te gaan. “Drie jaar later, in 2020, ging ik weer een bak koffie doen bij SAA. Opeens gingen de zaken erg snel. Voor ik het wist was ik weer in dienst bij SAA! Als organisatie is SAA veel veranderd ten opzichte van toen ik hiervoor bij SAA werkte. De provinciale afdeling is gecentraliseerd, waardoor de afdeling is gegroeid van 2 medewerkers naar 27 medewerkers. Natuurlijk komen daar leuke uitdagingen bij kijken voor mij als Teamleider. Hier ga ik maar al te graag mee aan de slag.”
“We kijken als organisatie altijd naar ons eigen werk en stellen de vraag: ‘hoe kan het beter?’ Het slimmer werken is voor ons een belangrijk speerpunt. Hoe gaaf is het als je ziet dat medewerkers elkaar enthousiasmeren en impact hebben op de resultaten. Onze afdeling zou ik dan ook beschrijven als dynamisch en persoonlijk. De laagdrempeligheid om elkaar aan te spreken en hulp te vragen is iets wat wij echt stimuleren. We bouwen echt samen aan een betere versie van onszelf en de organisatie.”
|
Ben je benieuwd naar de verhalen van mijn collega's? |
Klik op de onderstaande button voor meer verhalen. |
|
Verzekeringen | Sectoren | Privacy | Social media |
© SAA Verzekeringen
|